Pages

Ads 468x60px

۱۳۹۱ شهریور ۲۶, یکشنبه

سلام و درود فراوان خدمت دوستان عزیز خارج کشور و مدافعین حقوق بشر در سرتاسر دنیا .




سلام و درود فراوان خدمت دوستان عزیز خارج کشور و مدافعین حقوق بشر در سرتاسر دنیا  .

 من سامان نسیمی هستم اهل شهر مریوان که در چندی پیش بنده را دستگیر نمودند که به اداره اطلاعات بردند اول گفتند با شما چند سئوالی داریم بعدا معلوم شد که این سئوالها بی پایان است و مورد شکنجه های طاقتفرسا کتک کاری هتک حرمت  و شکستن کرامت  روبرو شده ام در زندان و و بعد از این همه شکنجه و این همه توهین و کتکاری   من را مورد محاکمه قرار دادند و بدون هیچ وکیل مدافعی و بدون اینکه حتی اجازه بدهند از خودم دفاع کنم حکم اعدام بر من تحمیل نموده اند  تحت نام محاربه  و تنها اتهام بنده فقط و فقط کرد بودن است . در نظام جمهوری اسلامی هر کسی که پیرو روش و گوش به فرمان مسئولین نباشد محکوم است و اگر از ملیتی چون ملت کرد باشد باز این حکم دوبرابر است و حکمش مرگ است.





بنده از طریق این نامه از تمامی مدافعان حقوق بشر و مدافعان آزادی و انسانیت درخواست میکنم و از  تمامی انسانهای صاحب وجدان و انساندوست میخواهم به کمکم بشتابند  بنده شما را از طریق این نامه آگاه میکنم که فردی هستم به هیچ عنوان مرتکب هیچ جرمی نشده ام و از یک خانواده بدنیا آمده ام و طوری پرورش داده شده ام که به همنوعانم احترام بگذارم.


من امروز دست کمک را بسوی شما انسانهای صاحب وجدان و انساندوست در سرتاسر دنیا و ایرانیان آزاده خارج کشور و هموطنان عزیزم در سرتاسر دنیا و آنهایکه این نامه را مطالعه میکنند درخواست کمک میکنم من یک انسان بیگناه هستم و میتوانم ثابت کنم که مرتکب هیچ نوع جرمی نشده ام.

با سپاس فراوان سامان نسیمی

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر